کلاس پنجم ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

کلاس پنجم ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

سخنی با اولیا

  با یاد ونام خدا

  با سلام و آرزوی موفقیت برای شما

  برادر و خواهر گرامی

  پیشاپیش عید سعید نوروز را خدمت شما و خانواده تبریک می گویم.

برای این که در تعطیلات نوروز فرزندانتان بتوانند مروری بر دروس خود داشته باشند، چند تکلیف برایشان درنظر گرفته ام. از آنجا که برخی اولیا به اینترنت دسترسی ندارند، تقاضا می کنم به هر شکل که امکان دارد، به همه اطلاع دهید.

1- تکلیفی تحت عنوان داستان نویسی.

برای انجام این تکلیف بچه ها می توانند داستانی که خوانده اند خلاصه کنند، داستانی بنویسند، شرح سفر نوروزی خود را بنویسند یا خاطره ای را در قالب یک داستان خداکثر در دو صفحه ی A4  تایپ کرده یا خوش خط بنویسند و به مدرسه بیاورند ( اگر داستانی را خلاصه می کنند، حتما نام کتاب ونویسنده ی آن را ذکر کنند ). پس از بررسی آثار آنها علاوه بر جایزه ای که از طرف مدرسه داده می شود، قرار شده مجموعه ی این نوشته ها را جلد کرده و در کتابخانه ی کلاس بگذاریم تا مورد استفاده ی همه قرارگیرد.

2- علاوه بر مورد بالا، از جزوه ی سوالات ریاضی، مواردی که ذکر می شود در همان جزوه جواب داده و در پایان تعطیلات همراه بیاورند. بخشهای تعیین شده در اصل آزمونهای پایان هرماه است که خود نوعی مرور مطالب درسی است.

صفحات 71 تا 84 برای روزهای ششم تا یازدهم فروردین ماه آنها در نظر گرفته شده است. امیدوارم با برنامه ریزی شما، بچه ها بتوانند ضمن استفاده از تعطیلات نوروز، با مروردرسهایشان پس از اتمام تعطیلات با آمادگی کامل به مدرسه بیایند.

با سپاس برادر شما بهرامی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.